Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
 61 
 Gepost op: 06 Juli, 2015 11:27:03 
Gestart door herman - Laatste bericht door danny2
Op een feest danst een Chinees met een meisje. Op een gegeven moment zegt de Chinees tegen het meisje: "Jij hebt een wit slipje aan." "Dat klopt," zegt het meisje, "maar hoe weet jij dat?" "Tja," zegt de Chinees, "ikke slimme Chinees." Even later danst de Chinees met een ander meisje. Dan zegt hij: "Jij hebt een gloen slipje aan." "Dat klopt," zegt het meisje, "maar hoe weet jij dat?" "Tja," zegt de Chinees, "ikke slimme Chinees." Weer even later danst de Chinees met nog een ander meisje. Dan zegt hij: "Jij hebt helemaal geen slipje aan." "Dat klopt," zegt het meisje, "maar hoe weet jij dat?" "Ikke slimme Chinees, ikke heb mijn schoenen goed gepoetst."

 62 
 Gepost op: 06 Juli, 2015 11:26:02 
Gestart door herman - Laatste bericht door danny2
Een man is zijn hele leven al gek op witte bonen in tomatensaus, maar hij heeft een probleem: hij wordt er zo winderig van. Met zijn trouwen heeft hij zich voorgenomen om nooit meer witte bonen in tomatensaus te eten, want dat wil hij zijn vrouw niet aandoen. Vier jaar lang houdt hij het vol. Maar op een dag loopt hij langs een restaurant en ruikt: witte bonen in tomatensaus. Hij kan de verleiding niet weerstaan, gaat naar binnen en eet niet een, niet twee, maar drie borden witte bonen in tomatensaus. En dan begint het: pffrrt, pffrrt. De man loopt naar huis; pffrrt, pffrrt. Voor hij aanbelt, perst hij er nog een flinke uit: pppfffffrrrrrt. Zijn vrouw doet open: "Schat ik heb een verrassing voor je. Maar dan moet ik je wel even blinddoeken." De man krijgt een blinddoek om en zijn vrouw zet hem aan de eetkamertafel neer. "Niet spieken hoor," zegt zijn vrouw en loopt naar de keuken. Snel laat de man nog eventjes een langgerekte wind: pppfffrrrt! En hij wappert met zijn jasje. Zijn vrouw komt terug, en doet zijn blinddoek af. En wat denk je? ... Zitten d'r nog twaalf mensen aan tafel!

 63 
 Gepost op: 06 Juli, 2015 11:24:49 
Gestart door herman - Laatste bericht door danny2
Er komt een man bij de dokter en zegt: "Ik heb vroeger wel pukkeltjes gehad, maar nu lijkt het wel of ik een hele bult op mijn voorhoofd krijg." De dokter kijkt ernaar en zegt: "Ik weet niet goed wat het is, maar we gaan er meteen een scan van maken. Over twee weken heb ik dan de uitslag." Twee weken later belt de man op voor de uitslag. De dokter zegt dat de man maar beter even langs kan komen. Met lood in de schoenen gaat de man weer naar de dokter. Dan zegt de dokter: "De uitslag is dat er een lul op je voorhoofd groeit. Maar geen nood: over drie maanden zie je d'r niks meer van." "Gelukkig, dokter," zegt de man, "valt 'ie d'r dan af?" "Nee," zegt de dokter, "dan hangt die zak voor je ogen."

 64 
 Gepost op: 06 Juli, 2015 11:23:37 
Gestart door herman - Laatste bericht door danny2
Er zit een man in een restaurant en hij roept de ober: "Ober, ik heb een half uur geleden slakken besteld en ik heb nog niks gekregen."
Zegt de ober: "Nou meneer, ze kunnen nooit erg ver weg zijn."

 65 
 Gepost op: 05 Juli, 2015 20:49:28 
Gestart door Voorstelrondes - Laatste bericht door Elisah Jager
ik ben elisah jager
26 jaar en een trotse moeder van een prachtige zoon

 66 
 Gepost op: 05 Juli, 2015 16:01:52 
Gestart door herman - Laatste bericht door danny1
Manlief heeft de hele dag hard gewerkt, en gaat na het eten op de bank z' n krantje lezen. De vrouw is in de hoek van de kamer de was aan het strijken. De man kijkt naar haar, en vraagt: "Waarom ben jij je bhtjes aan het strijken? Er zit toch nooit wat in?" Waarop zij zegt: "Ik strijk jouw onderbroeken toch ook?!"

 67 
 Gepost op: 05 Juli, 2015 16:00:42 
Gestart door herman - Laatste bericht door danny1
Jantje zit bij opa op schoot in de kantine van het bejaardentehuis. En opeens roept er een bejaarde in de zaal:
"12!"
De hele zaal lacht zich kapot. Roept er een andere bejaarde:
"34!"
En weer ligt de zaal in een deuk.
"Waarom lachen jullie?" vraagt Jantje aan opa.
"Nou," zegt opa, "We hebben alle moppen genummerd."
"O," zegt Jantje tegen opa, "Dat kan ik ook" en roept:
"86!"
De hele zaal blijft doodstil.
"Waarom lachen jullie niet?" vraagt Jantje verbijsterd aan opa.
Zegt opa:
"Die kenden we nog niet".

 68 
 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:55:13 
Gestart door herman - Laatste bericht door danny2
Een Belg werkt voor de eerste maal voor een bouwbedrijf in Nederland. Tussen de middag kijkt hij met ongeloof naar zijn Nederlandse werkmakker die een thermosfles uit zijn eetzak haalt. Hij vraagt aan hem: "Wat is dat?" Zegt de Nederlander: "Een thermosfles." Vraagt de Belg: "Waarvoor dient dat dan?" Zegt de Nederlander: "Ah, dat is om warme dingen warm te houden en koude dingen koud te houden." De volgende dag laat de Belg trots zijn nieuwe thermosfles zien. De Nederlander feliciteert hem en vraagt terloops wat er in de thermosfles zit. De limburger antwoordt: "Hete soep en een ijsje."

 69 
 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:55:00 
Gestart door herman - Laatste bericht door danny2
Er zitten 3 Belgen, 3 Russen en 3 Nederlanders rond een tafel. Zegt een Rus: "Wij gaan naar de planeet Mars!" Zegt een Nederlander: "Wij gaan lekker naar de maan!" Zegt er een Belg: "Wij gaan lekker naar de zon!" Daarop zegt een Nederlander: "Hoe dan? Dat is toch veel te heet?" Zegt de Belg: "Nee hoor, we gaan gewoon als het donker is!"

 70 
 Gepost op: 05 Juli, 2015 12:54:45 
Gestart door herman - Laatste bericht door danny2
Een Nederlander vraagt aan een Belg: "Waarom meet je die paal zo?" Zegt de belg: "Ik moet de hoogte hebben."
Zegt de nederlander: "Moet je hem op de grond neer leggen." "Nee", antwoordt de Belg, "Ik moet de hoogte hebben niet de breedte."

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10